Ondernemend Coevorden bestaat uit twee delen. Van beide delen kunnen de leden afzonderlijk deelnemer worden.
Social Hours
Het opdoen van nieuwe contacten en aanhalen van bestaande contacten is een belangrijke doelstelling van de Social Hours. OC heeft daarom een veelheid aan activiteiten waar leden elkaar treffen (Social Hours). Hierbij wordt, daar waar nodig en nuttig, samengewerkt met andere professionele organisaties. De Social Hours bestaan uit:
- Jaarlijks uitstapje met leden en partners;
- Nieuwjaarsbijeenkomst voor leden en partners;
- Regelmatig een Social Hour met een externe spreker;
- Gezamenlijke organisatie van De Derde Kamer Bijeenkomst voor Zuidoost-Drenthe met CCE, OKE en IK
Wanneer de bijeenkomsten worden georganiseerd kunt u zien in de agenda.
WANNEER: | ACTIVITEIT: | WAAR: |
9 september 2020 | GEANNULEERD Algemene Ledenvergadering | X |
17 september 2020 | GEANNULEERD: Derde Kamerbijeenkomst | X |
14 oktober 2020 | Geen bijeenkomst | |
11 november 2020 | Social Hour vanaf 17.30 uur | Volgt |
December 2020 | Geen bijeenkomst | |
Januari 2021 | Nieuwjaarsfeest, datum etc. volgt | Volgt |
Parkmanagement
Parkmanagement richt zich op samenwerking tussen de ondernemers en de gemeente Coevorden. Doelstelling van deze samenwerking is om te komen tot een veilig en kwalitatief goed bedrijventerreinen in Coevorden. Daarnaast realiseren wij door collectieve inkoop financieel voordeel voor de deelnemers. Speerpunten van parkmanagement zijn:
• Het verbeteren van het voorzieningenniveau;
• Het verhogen van de kwaliteit van de bedrijventerreinen;
• Kostenvoordelen behalen door collectieve inkoop;
- Collectieve afvalinzameling
- Collectieve inkoop van energie (elektriciteit, gas, meetdiensten en monitoring)
• Het behouden van het Keurmerk Veilig Ondernemen voor de bedrijventerreinen;
- Collectieve beveiliging en alarmopvolging
- Uitstekende samenwerking met de politie en brandweer
- Whatsapp groep om elkaar bij verdachte situaties op de hoogte te stellen
- Verzekeringsvoordeel bij Interpolis en Reinders Assurantie